Karjera
Šiuo metu kviečiame prisijungti:
Personalo vadybininkę-administratorę (-ių)
Darbo aprašymas
- Įmonės ir personalo dokumentų rengimas, administravimas ir valdymas;
- Administracinių procesų valdymas (svečių priėmimas, vidinės ir išorinės korespondencijos tvarkymas);
- Ofiso aprūpinimas kanceliarinėmis ir darbo priemonėmis, ofiso tvarkos palaikymas;
- Prisidėjimas prie organizacinės kultūros formavimo;
- Pagalba organizuojant įmonės šventes, renginius.
Reikalavimai
- Administracinio darbo patirtis (bent 1 m.);
- Patirtis personalo valdymo srityje būtų privalumas;
- Aukštasis išsilavinimas;
- Puiki anglų k. žodžiu ir raštu;
- Komunikabilumas, kūrybiškumas, lankstumas, iniciatyvumas.
Įmonė siūlo
- Būti dinamiškos, inovatyvios ir pozityvios bendruomenės dalimi;
- Laisvę realizuoti idėjas bei iniciatyvas;
- Mokymosi ir profesinio tobulėjimo galimybes;
- Darbo užmokestį, priklausantį nuo turimos darbo patirties bei kompetencijų;
- Papildomas motyvacines priemones (sveikatos draudimas, moderni darbo aplinka, „švediška“ bendravimo kultūra).