Karjera

Šiuo metu kviečiame prisijungti:

Personalo vadybininkę-administratorę (-ių)

Darbo aprašymas

  • Įmonės ir personalo dokumentų rengimas, administravimas ir valdymas;
  • Administracinių procesų valdymas (svečių priėmimas, vidinės ir išorinės korespondencijos tvarkymas);
  • Ofiso aprūpinimas kanceliarinėmis ir darbo priemonėmis, ofiso tvarkos palaikymas;
  • Prisidėjimas prie organizacinės kultūros formavimo;
  • Pagalba organizuojant įmonės šventes, renginius.

Reikalavimai

  • Administracinio darbo patirtis (bent 1 m.);
  • Patirtis personalo valdymo srityje būtų privalumas;
  • Aukštasis išsilavinimas;
  • Puiki anglų k. žodžiu ir raštu;
  • Komunikabilumas, kūrybiškumas, lankstumas, iniciatyvumas.

Įmonė siūlo

  • Būti dinamiškos, inovatyvios ir pozityvios bendruomenės dalimi;
  • Laisvę realizuoti idėjas bei iniciatyvas;
  • Mokymosi ir profesinio tobulėjimo galimybes;
  • Darbo užmokestį, priklausantį nuo turimos darbo patirties bei kompetencijų;
  • Papildomas motyvacines priemones (sveikatos draudimas, moderni darbo aplinka, „švediška“ bendravimo kultūra).